סקירה כללית בענף



קריאה של 4 דקות מסילות ברזל הן הצורה הוותיקה ביותר של תחבורה ממוכנת ואחד ה"עסקים הגדולים "המקוריים של הכלכלה האמריקאית. בתחילת המאה, הרכבות היו הענף הגדול ביותר במדינה. למרות שהם כבר לא שולטים בגבהים כלכליים כאלה, הרכבת היא עדיין חלק חיוני בתשתית התחבורה, מרשתות הנוסעים האזוריות ועד הובלה למרחקים ארוכים. במאמר זה אנו מספקים סקירה ברמה גבוהה של תחבורה ברכבת כיום. ענף הרכבות משתנה במידה ניכרת בין-לאומית: במדינות רבות פיקוח על פעולות הרכבת על ידי גורם ממשלתי. בארצות הברית, לעומת זאת, חברות פרטיות מנהלות לעיתים קרובות הן את הפעילות והן מחזיקות מסילות ותשתיות אחרות (למעט חריגים בולטים כמו אמטרק ורשויות תחבורה אזוריות).
לפשטות, מאמר זה מתמקד ברכבת אמריקאית / צפון אמריקה. לפני שנבחן את התעשייה בהרחבה בהמשך, נציין כי הרכבת היא ענף מאוד מחזורי המשקף את המצב הכללי הרחב יותר. כלכלה חזקה פירושה יותר הובלה, יותר נוסעים והכנסות רבות יותר עבור חברות הרכבת.
בינתיים, חברות הרכבת עומדות בפני עלויות הון נרחבות לבניית ותחזוקת תשתיות, עובדה שיכולה להשאיר את תזרים המזומנים פגיע לנוכח השפל הכלכלי. לדוגמא, נראה כי תנועת הרכבות הכוללת פגעה בשפל משמעותי עקב COVID. עובדות מפתח בתעשיית הרכבות סך כל המסלולים משתרעים על פני 140,000 מיילים.
הענף מייצר הכנסות של עודף 70 מיליארד דולר בשנה. בענף מועסקים 167,000 עובדים פלוס. מקור: משרד התחבורה מבנה תעשיית תחבורה מסילתית הרכבת היא תעשייה מאוחדת ביותר.
מקבץ של שבע רכבות משא גדולות מסוג "Class I" חולשות על השוק, העובד עם מפעילים אזוריים קטנים יותר לשילוב תחבורה בין אזורים. ישנן מעל 500 רכבות הובלה קטנות יותר ברחבי הארץ, אך על פי התאחדות הרכבות האמריקאית, מפעילי Class I מהווים 90 אחוז מהעובדים, 69% ממילי ההובלה ו -94% מסך ההכנסות. כפי שתראו בהמשך, מסילות הברזל הגדולות הללו שומרות על דומיננטיות בשוק בהתאם לאזור.
מסילות ברזל I בצפון אמריקה יוניון פסיפיק וברלינגטון צפון סנטה פה הם השחקנים החשובים ביותר במערב אמריקה. נורפולק סאות'רן ו- CSX מקיימות פעולות רכבת לאורך החוף המזרחי (כולל אונטריו / פסחא קנדה). הרכבת הלאומית הקנדית ורכבת האוקיאנוס השקט מקיימת פעילות ברוב קנדה.
הרכבת הדרומית של קנזס סיטי מפעילה מספר קווים המחברים את קנזס סיטי לחוף הדרומי והמפרץ. היא קטנה משמעותית משאר רכבות המטען מסוג Class I. אמטרק היא תאגיד מעין ציבורי מיוחד המפעיל קווי רכבת נוסעים רבים בארה"ב (ולמעשה בכל נתיבי הנוסעים למרחקים ארוכים).
היא מקיימת תחנות בלמעלה מ -500 יעדים ברחבי 46 מדינות אמריקאיות ושלוש מחוזות קנדיים. הנוף התחרותי לרכבת בצפון אמריקה, הובלה היא ללא ספק הפעילות הדומיננטית עבור הקבוצה הקטנה של מפעילי הרכבת הגדולים השולטים בענף. חברות גדולות כמו יוניון פסיפיק כבר אינן מפעילות קווי נוסעים כלל.
רכבות הנוסעים מנוהלות בדרך כלל על ידי מסילות ברזל בקו קצר המספקות שירות מקומי (כולל מערכות רכבת עירוניות שונות כמו הרכבת התחתית של ניו יורק או ה- CTA של שיקגו) ואמטרק. למרות שהיא עדיין חלק חיוני בתשתיות התחבורה, הרכבת מעבירה אחוז קטן יותר של הובלה (27.69%) מאשר הובלות (39.
6% | מקור). עם זאת, כאשר מדד זה מוגבל להובלה בין עירונית, חלק הרכבות בהיקף המוניה גדל ל -43%. בהשוואה להובלות, הרכבת מציעה עלויות נמוכות בהרבה לקילומטראז 'כדי לקזז את הגמישות הגיאוגרפית המוגבלת יותר שלה.
הרכבת המשאית מציעה גם שיעורי תאונות נמוכים בהרבה בהשוואה למשאיות. לבסוף, המסילה נותרה האפשרות היחידה המשתלמת להעברת סחורות כבדות כמו תבואה ופחם למרחקים ארוכים של קרקע. הובלה בין-מודאלית באמצעות מכולות מאפשרת שילוב טוב יותר של רכבות בספנות הימיות והרכב (אנו בוחנים את הספנות הבין-מודרניות במאמרנו בנושא מגמות הרכבות כאן).
הרכבת המובילה מציעה גם שימוש פחמן ואנרגיה מעולה לקילומטר, עובדה שעשויה להיות לעזור להניע את הצמיחה כאשר חברות מחפשות שרשראות אספקה ​​ירוקות יותר. ללמוד עוד חשוב לזכור שגודל מערך החברות המלא התומך בענף הרכבות מרחיב מאוד את טביעת הרגל הכלכלית של הענף. ציוד ציוד לרכבת מוטל על תכנון כל דבר, החל ממכוניות משא מיוחדות, מערכות בלימה וכלה באלקטרוניקה מתקדמת.
אנו מפרקים כאן כמה סוגים מרכזיים של ציוד רכבת. כל הציוד הזה צפוי לשגשג בסביבה תפעולית שמלאה ברטט, בעומסים כבדים, בתנאי מזג האוויר וסיכון באש כתוצאה מחיכוך מתכת על מתכת. לעיון מעמיק יותר באתגרים לציוד תחבורה ברכבת (וכיצד חומרי הרכיב הנכונים יכולים לעזור), עיין במדריך שלנו כאן.
TriStar עובד עם מגוון רחב של יצרני ציוד מסילה כדי לזהות פתרונות לנקודות כאב הנדסיות אלה. בענף שבו יעילות, בטיחות וביצועים הם מרכזיים בשורה התחתונה, בחירת החומרים חשובה. אם ברצונך לדון עם הצוות שלנו באתגרים שלך בתחום הנדסת הרכבות, לחץ על הלחצן למטה כדי לפנות.
נושאים: רכבת פוסט קודם עיבוד ואריזת מזון: סקירה כללית על התעשייה ההודעה הבאה הובלת רכבת: מגמות חשובות.

Comments

Popular posts from this blog

תרמוסט נגד חומרים תרמופלסטיים

הרחבה תרמית, שיקול מרכזי בעיצוב נושאות מטוסים

הידרופילי, הידרופובי, אולאופילי, אולאופובי והיגרוסקופי